تراختور
نوشته شده در تاريخ جمعه 19 آبان 1391برچسب:, توسط تراختورچی |

کرار : نمی خواهند مردم آذربایجان من را دوست داشته باشند

در چند روز گذشته شایعه بازگشت کرار به تراکتور بحث روز هواداران این تیم شده است تا این موضوع بهانه ای شود برای بازنشر مصاحبه ای از کرار در اردیبهشت سال 90 در تراکتوراسپور ، مصاحبه ای که در آن مقطع جنجال زیادی به راه انداخت و برای مدیران تراکتوراسپور نیز مشکل ساز شد .

مگر من برای جعفری بازی می كردم كه پشت سر من حرف بد بزند ... من فقط بخاطر مردم آذربایجان بازی می كردم ... و خیلی ها نمی خواهند من برای این مردم بازی كنم ... نمی خواهند مردم آذربایجان من را دوست داشته باشند ... امروز از صبح از همه باشگاههای ایران به من زنگ زدند و گفتند بیا با ما قرارداد ببند ... از پرسپولیس و استقلال و سپاهان و ذوب آهن و مس و ...

تراكتوراسپور – بعد از اعلام حكم موقت كمیته انضباطی مبنی بر محروم بودن كرار تا اطلاع ثانوی تماسی با كرار برقرار كردیم تا از آخرین وضیعت وی جویا شویم كه با تصمیمات جدید و كلایه هایش از مسئولین باشگاه روبرو شدیم كه در ادامه خلاصه ای از آن را می خوانید

آقای كرار كمیته انضباطی تا اطلاع ثانوی شما را محروم كرده و روز دوشنبه 26 اردیبهشت به كمیته انضباطی دعوت شدید ؟ كمیته انضباطی چی ؟ از چی محروم می خواهند بكنند ... من الان در عراق هستم و دو بازی بعدی هم محروم بودم دیگه از چی می خواهند مرا محروم كنند ؟ اصلا مگر من چكار كردم كه من رو می خواهند محروم كردند ... داور جنجال درست كرده ، مردم هم عصبانی شدند زدند همه صندلی ها را شكستند ... حالا می خواهند بدازند گردن من ؟ من چكاره هستم این وسط ؟

در كمیته انضباطی شركت نمی كنید ؟ نه بابا ... كمیته انضباطی واسه چی برم ...

كی به تبریز برمیگردید ؟ من دیگه تبریز بر نمی گردم

واسه بازی با صنعت نفت كه باید برگردید ؟ نه ... ببین من دو كارته بودم كه تو بازی با صبا هم كارت زرد گرفتم و هم كارت قرمز گرفتم و اخراج شدم كه دو بازی محروم می شوم و تا آخر فصل بازی ها رو از دست می دهم

خوب خلاصه باید تبریز برگردید ... قرارداد برای سال بعد ؟ باشگاه من را اخراج كرده و من هم دیگر خسته شدم دیگر ... نمی خواهم دیگر به تبریز برگردم . با باشگاه هم قراردادم آخر فصل تمام می شود

سال بعد نمی خواهید در تراكتور بازی كنید ؟ ببین من نه بخاطر جعفری ، نه بخاطر كمالوند و نه بخاطر باشگاه تراكتور بلكه فقط بخاطر مردم آذربایجان در تراكتور بازی می كردم ... (كرار با بغض ادامه داد ( مردم آذربایجان ، مردم تبریز من را دوست دارند و من هم این مردم را دوست دارم و بخاطر این ملت بازی می كنم ، من به عشق این مردم هر كاری می كنم من در تراكتور فقط برای مردم آذربایجان بازی می كنم ولی ...
ولی چی ؟ آقای ... تو دوست من هستی ، خودت دیدی كه من بعد از بازی ها با تو هم حرف نمی زدم تا حاشیه نباشه . بهانه دست كمیته انضباطی ندهم تا من را محروم كنند ، ولی بجای من از خودشان حرف در می آوردند و در روزنامه چاپ می كردند آنوقت آنها من را به كمیته انضباطی احضار می كردند . خسته شدم از دست این بی عدالتی ها....

خوب این دلیل نمی شود با تراكتور تمدید نكنی ؟ جعفری من را نمی خواهد ... دیروز مدیر برنامه های من زنگ زد به من و گفت در تلویزیون و رادیو جعفری و كمالوند می گویند که تو را اخراج كردند و پشت سر تو حرف های بدی زدند

مگر من برای جعفری بازی می كردم كه پشت سر من حرف بد بزند ... من فقط بخاطر مردم آذربایجان بازی می كردم ... و خیلی ها نمی خواهند من برای این مردم بازی كنم ... نمی خواهند مردم آذربایجان من را دوست داشته باشند ... امروز از صبح از همه باشگاههای ایران به من زنگ زدند و گفتند بیا با ما قرارداد ببند ... از پرسپولیس و استقلال و سپاهان و ذوب آهن و مس و ...

سه برابر پولی كه از تراكتور گرفتم به من برای یكسال پیشنهاد دادند ... تیم های تهرانی و سپاهان قدرت دارند و نمی گذارند تا بعد از هر بازی من را به كمیته انضباطی احضار كنند ... آنها قدرت دارند نمی گذارند من را الكی محروم كنند ... آنها نمی گذارند بخاطر جنجالی كه داور درست كرده من را محروم كنند ... جعفری و باشگاه تراكتور قدرت ندارد و نمی تواند جلوی آنها را بگیرد ... همه باشگاهها همیشه طرف بازیكن را می گیرند ولی اینها من را اخراج می كنند ...

پس سال بعد را در تراكتور بازی نمی كنی ؟ نه ... می خواهم در تیمی بازی كنم كه قدرت دارد ... تراكتور قدرت مقابله با لابی دیگران را ندارد

امسال فحش دادیم محروم شدیم ! به ما فحش دادند ، ما محروم شدیم ! صندلی شكستند ما محروم شدیم ! صندلی شكستیم ، من محروم شدم ... در انزلی 90 دقیقه فحش دادند به من 90 دقیقه صدام حسین كرار گفتند ولی آب از آب تكان نخورد ... كم مانده بود در آن بازی هم من را محروم كنند ... در بازی ها آنقدر با لگد من را می زدند كه بعد از بازی یك روز نمی توانستم راه بروم ولی می گفتند كرار فیلم بازی می كند ... می گفتند الكی خودش را زمین می زند ... بابا من هم آدم هستم ... اگر آدم را با لگد بزنند می خورد زمین ...

می خواهی به كدام تیم بروی ؟ تا آخر هفته با سپاهان و یا تیم های تهرانی تمام می می كنم ... آنها قدرت دارند و سه برابر تراكتور هم پول می دهند...

كرار پس تكلیف مردم آذربایجان چه می شود ؟ این همه عاشق داری در اینجا با دل آنها می خواهی چكار كنی ؟ تكلیف كرار كرار كرار ها چه می شود ؟ می خواهی دل 100 هزار نفری كه در استادیوم 90 دقیقه فریاد می زدند انا مجنون كرار را بشكنی ؟ نه ... من آنها را دوست دارم ... من هیچ وقت دل آنها نمی شكنم من بخاطر آنها هر كاری می كنم ولی ... ( سكوت )

ولی چی ؟ ولی باشگاه من را نمی خواهد ... آنها من را اخراج كردند

كرار كی گفته تو اخراج شدی؟ من خودم دیروز با كمالوند مصاحبه می كردم كه گفت : (كرار را اخراج نكردیم بلكه گفتیم فعلا تمرین نیاید) شاید آنها به تو استراحت داده اند ... نمی دانم ... نمی دانم چی بگم ...

كرار تو تصمیم گیری عجله نكن و به مردم آذربایجان هم فكر كن ، به صدا های كه در استادیوم می شنیدی ؟ به خدا فقط به همین مردم فكر می كنم نه به چیز دیگر ... وقتی به مشكلاتم در این یك سال نگاه می كنم و به پیشنهاداتم فكر می كنم با خودم می گویم می روم تیمی كه قدرت دارد ولی وقتی عشق این مردم را در مقابل این همه اتفاقات می گذارم اعصابم خرد می شود ... دیوانه می شوم ... نمی دانم چكار كنم واقعا نمی دانم چكار كنم

كرار هیچ جای ایران تبریز نمی شود و هیچ شهری مردمش دیوانه وار تو را دوست نخواهند داشت می دانم ... هیچ جای تبریز نمی شود و هیچ مردمی ، مردم آذربایجان ... باید با باشگاه صحبت كنم و به همه چیز خوب فكر كنم و بعدا تصمیم بگیرم ...



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به صاحب آن مي باشد.

كد ماوس